Zyskaj 5% rabatu na wszystkie produkty z kodem: NATURA5

Najczęściej zadawane pytania

1. Kiedy mogę spodziewać się mojego zamówienia?

Przewidywany termin wysyłki to 3 dni robocze. Do tego należy doliczyć czas dostarczenia paczki przez przewoźnika. Gdy czas wysyłki opóźnia się z przyczyn niezależnych od nas, poinformujemy o tym mailowo.

2. Mam problemy z płatnością.

W przypadku problemów z płatnościami za pomocą przelewy24 (jak anulowanie czy przerwanie transakcji) prosimy o ponowienie próby płatności lub wykonanie przelewu tradycyjnego na nasze konto. W tytule prosimy wpisać nr zamówienia.

Dane do przelewów:
Piekarnia Natura Prosta Spółka Akcyjna 


Ul. Poznańska 99a
62-006 Kobylnica
NIP: 7773412263

Numer konta:
85 1020 1068 0000 1402 0499 5108

3. Czy wysyłacie paczki za granicę?

W celu wysłania paczki za granicę prosimy o kontakt mailowy: biuro@naturalnienatura.pl

4. Do przesyłki nie była dołączona faktura! Kiedy ją otrzymam?

Faktury i dowody sprzedaży przesyłamy wyłącznie w formie elektronicznej, w momencie wysłania towaru lub w dniu przyjęcia płatności, a najpóźniej w czasie przewidzianym ustawą o VAT. Gdyby z jakiejś przyczyny faktura nie dotarła to prosimy o sprawdzenie folderu niechciane lub spam w poczcie elektronicznej lub kontakt z nami. Na pewno pomożemy!

5. Czy po złożeniu zamówienia dostanę jakieś potwierdzenie?

W przypadku prawidłowo złożonego zamówienia, dostaniesz od nas automatyczną wiadomość z potwierdzeniem. Później nastąpi czas przygotowania i spakowania Twojej paczki. Nie musisz nic już robić.

W momencie, gdy paczka trafi w ręce kuriera, dostaniesz dodatkowego maila z numerem przesyłki, by móc ją monitorować.

6. Czy mogę zwrócić zamówienie lub jego część?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość. Czas liczony jest od daty odbioru przez Ciebie zdrowej żywności albo daty jego doręczenia przez operatora pocztowego lub kuriera. Aby zwrócić zamówienie wystarczy, że przed upływem 14 dni wyślesz nam za pomocą poczty tradycyjnej lub elektronicznej oświadczenie o odstąpieniu od umowy, które znajdziesz w zakładce „zwroty i reklamacje" oraz zwrócić zamówione produkty na adres:

Piekarnia Natura Prosta Spółka Akcyjna
Ul. Poznańska 99a
62-006 Kobylnica
Koniecznie z dopiskiem: naturalnienatura.pl

7. Mam problem z zamówieniem. Co robić?

Zdecydowanie napisz do nas na adres biuro@naturalnienatura.pl – na pewno pomożemy.

8. Czy mogę zapłacić za zamówienie za pomocą PayPal?

Niestety, na chwilę obecną nie obsługujemy płatności za pomocą PayPal. Zachęcamy jednak do skorzystania z błyskawicznych przelewów lub przelewu tradycyjnego.

9. Czy, aby dokonać zakupów, trzeba zarejestrować się w sklepie internetowym?

Nie. Można złożyć zamówienie bez zakładania konta.

10. Co mi daje założenie konta, skoro mogę złożyć zamówienie bez tego?

Największą zaletą rejestracji jest to, że przy kolejnych zakupach nie trzeba już wypełniać żadnych formularzy osobowych i procedura zamawiania przebiega szybciej. Ponadto zarejestrowany klient może skorzystać z dodatkowych usług, jakie oferujemy. Są to:

  • Trwały Koszyk – każdy produkt dodany do koszyka pozostaje w nim do momentu zamówienia lub usunięcia.
  • Historia Zamówień – pozwala zobaczyć historię składanych u nas zamówień.

11. Jakie warunki muszę spełnić, żeby skorzystać z promocji DARMOWA WYSYŁKA?

Aby nie ponosić kosztów wysyłki, wartość zamówienia w sklepie internetowym ze zdrową żywnością musi przekroczyć 199,00 zł.

12. Mam inne pytanie. Gdzie uzyskam na nie odpowiedź?

Napisz wiadomość na adres biuro@naturalnienatura.pl, a na pewno pomożemy.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz samodzielnie określić warunki przechowywania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce.

Koszyk